Carnaval 2018 a "El Xaragall"!

Enguany celebrem el Carnaval a "El Xaragall" i passem un dia ple jocs, tallers de disfresses, ball i la tradicional crema del Carnestoltes. A continuació podeu veure el vídeo resum del dia i les fotos de grup.

VÍDEO CARNAVAL ST 2018

Fesitvla de Nadal 2017

Moltes gràcies per compartir amb tots nosaltres aquest dia tan especial amb l'obra de teatre "Un paseo para recordar" Al Facebook aviat podreu trobar més fotos i vídeos.

Esmorzar solidari

Esmorzar solidari per a la Marató de TV3. Hem aconseguit 423,25 euros! Gràcies a tots i a totes per la vostra col·laboració!!

Dia de la Música

Avui hem celebrat el dia de la Música amb dos concerts. Un Concert Pirata amb Educació Infantil i Cicle Inicial de Primària i un Concert per la Pau amb els nens i nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior. Que soni la música!!!

'image'

Podeu trobar més fotografies al Facebook de ...

MODIFICACIÓ DATA FESTIVAL DE NADAL

INFORMACIÓ IMPORTANT: Us comuniquem que la data del Festival de Nadal s'ha modificat i serà el proper dijous 14 de desembre, ja que el dia 21 de desembre previst a la programació inicial ha estat designat data electoral.

Castanyada i Halloween a l´escola

Jocs, música, balls, manualitats, xocolatada i moltes coses més per celebrar la Castanya i Halloween a l´escola.

S.O.S. Animals marins

Aquest curs hem dedicat el nostre Projecte interdisciplinar a la sensibilització i el respecte pel fons marí i el nostre mar. Durant dos dies ens hem preparat per visitar el CRAM i hem fet tot un seguit d´activitats sobre les tortugues, els dofins i els taurons; animals marins en perill.

Leer mas

Benvinguts al nou curs escolar!

Comença un nou curs escolar i us volem donar la benvinguda a tots i a totes un cop més, o per primera vegada, al nostre col·legi!

Festival fi de curs 2017

Un any més acomiadem el curs i donem la benvinguda a l'estiu amb el nostre festival de fi de curs. Bones vacances!!!

Vídeo fi de curs

Festival EF 2017

Un any més els nostres alumnes han fet possible el Festival d'Educació Física. Ja podeu veure el vídeo resum.

VÍDEO FESTIVAL EF 2017

Sortida fi de curs 6è

Vídeo sortida 6è

Els més grans s'acomiaden de l'escola amb un dia de platja, esport, diversió i dinant junts! Que tingueu molta sort!!!

The English Day 2017 - 6è

Els nens i nenes de 6è participen a l´English Day amb la resta d´escoles de Viladecans.

Cantata 2017, 3r i 4t

Els nens i nenes de 3r i 4t participen un any més a la Cantata de Viladecans a l´Atrium.

Leer mas

Colònies 2017: Hem arribat, tot perfecte!!

Ja hi som aqui! Viatge perfecte! Podeu seguir les fotos que anem penjant al Facebook de l'escola. Tots molt contents!

Comença la recta final!

Comencem un mes de juny ple d´activitats: colònies, sortides, activitats, jornades esportives i festivals de fi de curs! Recordeu que podeu visitar el nostre Facebook per veure les fotografies que anem penjant! Que tingueu un bon final de curs!

Sant Jordi 2017

Celebrem Sant Jordi a l'escola amb els Jocs Florals d'enguany. Gràcies per la participació de tots i totes i felicitats als guanyadors! Que tingueu una bona Diada!

Casal Setmana Santa

Ja podeu fer la vostra inscripció al Casal de l´escola per Setmana Santa, del 10 al 14 d´abril.

A continuació us podeu descarregar la informació i el full d´inscripció:

INFORMACIÓ

Jornades Culturals 2017

Els alumnes de Primària realitzen el Projecte Interdisciplinar d'enguany sobre Egipte. L'activitat de cloenda serà la visita al Campus Arqueològic del museu egipci de Barcelona.

Leer mas

Àlex i Xuan, 2n i 3r lloc respectivament a les seves categories al Cros escolar de Viladecans

Matí d´esports al Santo Tomás. Els alumnes de 1r i 2n han participat a l´activitat "Jocs del món" i els de 3r, 4t, 5è i 6è al Cros escolar de Viladecans. Àlex de 3r i Xuan de 6è han aconseguit el 2n i el 3r lloc en les seves categories, felicitats campions!