Correus professors i altres informacions

Correus professors i altres informacions

COMUNICACIÓ 7: 20 de març de 2020

Benvolgudes famílies:

Esperem que tota la comunitat educativa es trobi en bon estat de salut.

Us fem arribar algunes informacions que considerem del vostre interès reafirmant-nos en el nostre compromís de romandre al vostre costat en unes circumstàncies tan extraordinàries.

a) Aspectes pedagògics: Cada dilluns els professors penjaran a l´apartat de notícies de la web (www.colegiosantotomas.cat) les activitats que els alumnes poden realitzar per assignatures i per curs. Seran activitats de reforç, globalitzadores i que poden realitzar amb facilitat o amb una mica d’ajuda. No tindran caràcter avaluatiu (tal i com ha establert el Departament). Fins el dia 23 de març poden acabar les tasques enviades anteriorment.

b) Comunicacions: Us fem arribar el llistat dels correus electrònics que cada professor/a ha creat per ajudar-vos en aquesta nova situació per tal d´habilitar vies de comunicació més directes, resoldre dubtes, aclarir continguts, etc. Pels temes concrets de cada assignatura us podeu adreçar al mestre corresponent. Intentarem respondre el més aviat possible.

ISABEL I-3: isabelsttomas@gmail.com

MARGARITA I-4: margasantotomas@gmail.com

TOMASA I-5: tomasatsantotomas@gmail.com

ROSALINA 1r: rosalinasantotomas@gmail.com

SUSANA 2n: susanasantotomas@gmail.com

JONATAN 3r: jonatansantotomas@gmail.com

MAR 4t: marsmsantotomas@gmail.com

ISMAEL 4t: ismaelsmsantotomas@gmail.com

JUAN RAMÓN 5è: juanramonsantotomas@gmail.com

RAQUEL 6è: raquelsbsantotomas@gmail.com

MAIRENA 6è: mairenasantotomas@gmail.com

JÉSSICA: jessicasantotomas@gmail.com

ABEL: abelalmosantotomas@gmail.com

MINNE: minnesantotomas@gmail.com

Tanmateix, es mantenen els canals comunicatius ja establerts anteriorment.

c) Quotes: Estem a l’espera d’instruccions del Departament i les diferents patronals per tal de regularitzar aquest tema de la millor forma possible. Us anirem informant regularment.

d) Altres: Aquesta situació és insòlita per a tots i el centre està treballant per minimitzar les seves repercussions a tots els nivells. Preguem tingueu paciència ja que intentarem resoldre totes les qüestions que puguin anar sorgint de la millor manera possible. Com sempre, és millor que comuniqueu els vostres dubtes de la manera més directa possible i eviteu altres canals.

Restem a la vostra disposició per ajudar-vos en aquesta nova situació que esperem acabi ben aviat.

Molts ànims a tots!

Cordialment