Informació d´interès ACTUALITZADA

Informació d´interès ACTUALITZADA

COMUNICAT 11: Informació d´interès

Benvolgudes famílies:

La crisi sanitària provocada pel COVID-19 ha provocat un situació molt complicada a tots els nivells. L’horitzó de tothom és reprendre l’activitat normal tant bon punt les autoritats ho permetin. Mentrestant, mantenim viu el nostre projecte educatiu i el nostre servei d’acompanyament a l’alumnat i les seves famílies adaptant-nos a una activitat docent no presencial.

Us volem informar d’alguns aspectes que considerem importants i que han estat adoptats seguint les directrius marcades per les patronals educatives i en la línia dels altres centres concertats. Aquestes mesures fan referència, de moment, al mes d’abril:

1. El nostre centre facilitarà la informació sempre a curt termini tenint en compte la incertesa del panorama actual i sota les directrius esmentades.

2. Tota la informació oficial es publicarà, com hem fet des de l’inici d’aquesta situació, a l´apartat ÚLTIMES NOTÍCIES / MÉS NOTÍCIES de la web del centre (www.colegiosantotomas.cat).

3. Les famílies que tinguin alguna consulta general cal que la facin mitjançant el correu electrònic del col·legi (info@colegiosantotomas.cat). Us contestarem amb la major brevetat possible, com és habitual. Preguem que no es facin consultes sobre activitats, serveis, quotes per Instagram o Facebook i que us identifiqueu degudament.

4. Tal i com vam informar no es cobraran els serveis del centre: menjador, acollida, etc. Tampoc el que fa referència a les activitats extraescolars. Un cop tornem al centre regularitzarem el pagament del mes de març en relació als serveis esmentats i a les activitats extraescolars.

5. La facturació dels rebuts a les famílies durant aquest període excepcional és una qüestió preocupant, complicada i complexa, per diversos motius. Les diferents patronals de l’ensenyament i les escoles concertades hem treballat el tema aquests dies. Pel que fa a les mensualitats només es passarà l’import corresponent a les activitats complementàries tal i com ens han aconsellat: 68,74€ (Infantil) i 62,68€ (Primària).

6. En les circumstàncies actuals considerem molt important extremar la cura en les relacions humanes, encara que sigui a distància, i estem treballant per anar incorporant nous recursos educatius. Disposeu dels correus electrònics de tot el claustre i el de la web per si us podem ajudar en aquests moments tan complicats.

7. Aquestes comunicacions que venint fent mitjançant la web, i que poden semblar molt òbvies per algunes famílies, són preceptives i necessàries per tal de que arribin a tota la Comunitat Educativa de primera mà i pels canals adients.

Per finalitzar us volem agrair a les famílies la feina que esteu fent ja que no és una tasca fàcil aquest temps prolongat de confinament a casa. Els vostres missatges de recolzament i agraïment són molt importants per a tots nosaltres. Junts hem construït un gran projecte educatiu, amb excel·lents resultats i un equip humà que segueix treballant per i amb vosaltres.

Moltes gràcies per la vostra implicació, col·laboració i confiança.

Com sempre, restem a la vostra disposició.

Cuideu-vos molt. Atentament.

DIRECCIÓ