COMUNICAT 13: Informació d´interès

30 mar

COMUNICAT 13: Informació d´interès

COMUNICAT 13: Informació d´interès Benvolgudes famílies,

En primer lloc us volem saludar i esperem que us trobeu bé tenint en compte la gravíssima situació que estem patint. Sabem que són moments complicats i que esteu fent un gran esforç tant a nivell econòmic com d’atenció als vostres fill/es.

Davant les consultes efectuades mitjançant el correu del centre, ens tornen a posar en contacte amb vosaltres per informar-vos d’alguns temes d’interès general.

Les escoles concertades, les diferents patronals i associacions estem en contacte per actuar de forma similar però tenint en compte les particularitats de cada centre.

En el nostre cas, tot el professorat està intentant reorganitzar i continuar la tasca educativa des de la distància però tenint sempre present les indicacions del departament d’ensenyament i els recursos disponibles del centre i les nostres famílies. Tanmateix estem treballant per oferir tasques més interactives, connexions on-line, etc. Estem segurs que la majoria del nostre alumnat en té accessibilitat. Preguem envieu a cada tutor els vostres correus electrònics per tal de facilitar la comunicació.

Com sabeu l’escola concertada té unes despeses de personal, de manteniment de les instal·lacions, de subministres de serveis, de revisions i controls tècnics i sanitaris imprescindibles per passar les inspeccions d’indústria i sanitat, de tipus financer, etc, que no queden totalment cobertes per les despeses de funcionament que paga el departament d’educació en el marc del concert educatiu. Les quotes que pagueu les famílies estan calculades per fer front a aquestes despeses anuals dividides en deu mensualitats. Malauradament el no pagament d’aquestes quotes pot posar en perill la viabilitat dels projectes educatius de les escoles concertades.

Tal i com us vam informar, treballem a curt termini (donat que la informació canvia diàriament) i les mesures que es van comunicar el passat divendres es referien al mes d’abril. Si finalment la situació s’allarga, estem treballant per tornar a rebaixar la mensualitat dintre de les nostres possibilitats. De moment el centre està mantenint els contractes amb totes les empreses subcontractades i personal no docent per tal de que a la tornada tot continuï igual. Per tot això és important comptar amb la col·laboració de tots vosaltres.

Independentment d’això, el centre, com ha fet sempre i no només ara, atendrà els casos particulars d’aquelles famílies més vulnerables o que estan patint dificultats econòmiques. El centre ha ajudat en nombroses ocasions a moltes famílies que han estat en situacions complicades.

Us volem agrair, novament, la tasca que esteu fent i el vostre esforç a tots els nivells.

Salutacions i cuideu-vos molt!

DIRECCIÓ

Comenta aquesta notícia