La mascota: Harry

Hola, sóc Harry, la mascota del Santo Tomás. Sóc un àguila, en honor al fundador del col·legi, gran amant de la falconeria. Sóc jove, atlètic, m´agrada molt l´esport i tinc els colors que ens representen, el blau i el groc. Ens veurem sovint a les festes i celebracions al llarg del curs. No em vull perdre cap d´elles!

En nom de tots els professors i professores us dono la benvinguda a tots aquells que visiteu la nostra web per primer cop o als que l´aneu consultant de tant en tant per fer una ullada: pares, mares, nens, nenes, professors, exalumnes, internautes...

Al nostre espai podreu trobar informació sobre on som, què fem, què volem i, com no, mitjançant el nostre correu (info@colegiosantotomas.cat), us podreu posar en contacte amb nosaltres. A més a més, podeu seguir el nostre dia a dia a les xarxes socials d´Instagram i Facebook @santotomasviladecans.

Així doncs, he arribat per quedar-me i sempre estaré molt agraït al Tomi, l´antiga mascota, que em va portar fins aquí. Després de molt anys, va decidir jubilar-se i marxar al seu planeta a descansar. Així que aquí estic, per acompanyar-vos en aquesta aventura i formar part de la gran família del Santo Tomás.

Tomi, sempre et recordarem com a part de la nostra història!

TOMI